Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1999
Σειρά:Σχολική ψυχολογία ; 1
Θέματα:
LEADER 03307namaa2200289 4500
001 main_17258
003 GR-kkKDBK
005 20191001211649.0
006 a|||||r|||||||||||
008 040730s1999uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-344-852-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 155 
100 1 |4 aut  |a Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω  |9 38754 
245 1 0 |a Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων :  |b εγχειρίδιο για ψυχολόγους 
260 |a Αθήνα :  |b Ελληνικά Γράμματα,  |c 1999 
300 |a 317 σ. :  |b πίν. ;  |c 23 εκ. 
490 0 |a Σχολική ψυχολογία ;  |v 1 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από την ελληνική κλίμακα νοημοσύνης WISC-III. Επίσης, εξετάζονται προφίλ των νοητικών ικανοτήτων στο WISC-III παιδιών που ανήκουν σε ειδικούς πληθυσμούς, καθώς και θέματα που αφορούν τη διάγνωση της νοητικής καθυστέρησης και της δυσλεξίας. Τέλος, παρουσιάζεται ένας τρόπους συγγραφής της ψυχολογικής έκθεσης. Το βιβλίο απευθύνεται κατ' αρχήν σε ψυχολόγους που καλούνται να αξιολογήσουν τη νοημοσύνη και να διαγνώσουν γνωστικά και ψυχολογικά προβλήματα παιδιών και εφήβων, καθώς και σε άλλους ειδικούς της ψυχικής υγείας (παιδοψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοπεδικούς κ.λπ.), οι οποίοι είναι, μεταξύ άλλων, οι αποδέκτες των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης και καλούνται να συνεργαστούν στην αντιμετώπιση των δυσκολιών των παιδιών αυτών. 
650 4 |a Νόηση  |9 65494 
650 4 |a Σχολική ψυχολογία  |9 63046 
650 7 |a Παιδιά  |x Ψυχολογία  |9 66123 
700 1 |a Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω  |t Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους  |9 86456 
942 |c BK 
999 |c 17361  |d 17361 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 155_000000000000000_ΜΟΤ  |7 0  |9 25875  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000194129  |l 14  |m 1  |o 155 ΜΟΤ  |p 0000000194129  |r 2019-12-18  |s 2019-11-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ63304]