Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
1999
|
Σειρά: | Σχολική ψυχολογία ;
1 |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η ψυχολογία της νοημοσύνης
ανά: Piaget, Jean, 1896-1980
Έκδοση: (1988) -
Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων : 2ο Ετήσιο Διεταιρικό Επιστημονικό Συμπόσιο : πρακτικά /
Έκδοση: (1993) -
Κίνηση της πραγματικότητας και ψυχικά φαινόμενα : ύλη και νόηση
ανά: Αλεξανδρής, Κώστας Δ.
Έκδοση: (1993) -
Πώς σκεπτόμεθα /
ανά: Dewey, John, 1859-1952
Έκδοση: (1930) -
Ψυχολογικές μελέτες για την αντίληψη και τη σκέψη /
ανά: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
Έκδοση: (1964)