Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
1999
|
Reeks: | Σχολική ψυχολογία ;
1 |
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Η ψυχολογία της νοημοσύνης
door: Piaget, Jean, 1896-1980
Gepubliceerd in: (1988) -
Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων : 2ο Ετήσιο Διεταιρικό Επιστημονικό Συμπόσιο : πρακτικά /
Gepubliceerd in: (1993) -
Κίνηση της πραγματικότητας και ψυχικά φαινόμενα : ύλη και νόηση
door: Αλεξανδρής, Κώστας Δ.
Gepubliceerd in: (1993) -
Πώς σκεπτόμεθα /
door: Dewey, John, 1859-1952
Gepubliceerd in: (1930) -
Ψυχολογικές μελέτες για την αντίληψη και τη σκέψη /
door: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
Gepubliceerd in: (1964)