Η διαφήμιση ως επικοινωνία
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Другие авторы: | |
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1993
|
Серии: | θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ;
4 |
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
659.1 DYE |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |