Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Dyer, Gillian (Автор)
Другие авторы: Σπυροπούλου, Αγγελική (Переводчик)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Серии:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 659.1 DYE
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность