Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Dyer, Gillian (Autor)
Daljnji autori: Σπυροπούλου, Αγγελική (Prevodilac)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Serija:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Teme:

Similar Items