Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Dyer, Gillian (Awdur)
Awduron Eraill: Σπυροπούλου, Αγγελική (Cyfieithydd)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Cyfres:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Pynciau:

Eitemau Tebyg