Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Dyer, Gillian (Συγγραφέας)
其他作者: Σπυροπούλου, Αγγελική (Μεταφραστής)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Πατάκης, 1993
叢編:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
主題:
實物特徵
總結:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Item Description:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
實物描述:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2