Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Dyer, Gillian (Tác giả)
Tác giả khác: Σπυροπούλου, Αγγελική (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Loạt:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Những chủ đề:
Miêu tả
Tóm tắt:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Mô tả sách:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Mô tả vật lý:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
số ISBN:960-293-984-2