Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Dyer, Gillian (Συγγραφέας)
Drugi avtorji: Σπυροπούλου, Αγγελική (Μεταφραστής)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Serija:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Teme:
Opis
Izvleček:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Opis knjige/članka:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Fizični opis:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2