Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Dyer, Gillian (Autor)
Kolejni autorzy: Σπυροπούλου, Αγγελική (Tłumacz)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Seria:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Hasła przedmiotowe:
Opis
Streszczenie:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Deskrypcja:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Opis fizyczny:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2