Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Dyer, Gillian (著者)
その他の著者: Σπυροπούλου, Αγγελική (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Πατάκης, 1993
シリーズ:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
主題:
その他の書誌記述
要約:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
記述事項:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
物理的記述:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2