Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Dyer, Gillian (Autore)
Altri autori: Σπυροπούλου, Αγγελική (Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Serie:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Soggetti:
Descrizione
Riassunto:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Descrizione del documento:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Descrizione fisica:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2