Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Dyer, Gillian (Συγγραφέας)
מחברים אחרים: Σπυροπούλου, Αγγελική (Μεταφραστής)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Πατάκης, 1993
סדרה:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
נושאים:
תיאור
סיכום:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
תאור פריט:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
תיאור פיזי:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2