Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Dyer, Gillian (Egilea)
Beste egile batzuk: Σπυροπούλου, Αγγελική (Itzultzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Saila:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Gaiak:
Deskribapena
Gaia:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Alearen deskribapena:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Deskribapen fisikoa:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2