Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Dyer, Gillian (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Σπυροπούλου, Αγγελική (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Σειρά:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Περιγραφή τεκμηρίου:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Φυσική περιγραφή:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2