Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Dyer, Gillian (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Σπυροπούλου, Αγγελική (ÜbersetzerIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Schriftenreihe:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Schlagworte:
Beschreibung
Zusammenfassung:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Beschreibung:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Beschreibung:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2