Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Dyer, Gillian (Συγγραφέας)
Andre forfattere: Σπυροπούλου, Αγγελική (Μεταφραστής)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Serier:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Fag:
Beskrivelse
Summary:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Emne beskrivelse:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Fysisk beskrivelse:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2