Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Dyer, Gillian (مؤلف)
مؤلفون آخرون: Σπυροπούλου, Αγγελική (المترجم)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Πατάκης, 1993
سلاسل:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
وصف المادة:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
وصف مادي:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ردمك:960-293-984-2