Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
其他作者: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Έλλην, c2001
版:4η έκδ.
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 658 MAR
复印件 Unknown 可用  预订