Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Övriga upphovsmän: Thomas, Michael J. (Utgivare, redaktör, sammanställare), Σαρρής, Νίκος (Översättare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Έλλην, c2001
Upplaga:4η έκδ.
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 658 MAR
Exemplar Unknown Tillgänglig  Reservera