Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Другие авторы: Thomas, Michael J. (Редактор), Σαρρής, Νίκος (Переводчик)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Έλλην, c2001
Редактирование:4η έκδ.
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 658 MAR
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность