Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Сохранить в:
Другие авторы: | , |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Редактирование: | 4η έκδ. |
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
658 MAR |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |