Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
שמור ב:
מחברים אחרים: | , |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
מהדורה: | 4η έκδ. |
נושאים: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: |
658 MAR |
---|---|
עותק Unknown | זמין ביצוע הזמנה |