Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Enregistré dans:
Autres auteurs: | , |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Édition: | 4η έκδ. |
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
658 MAR |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |