Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Autres auteurs: Thomas, Michael J. (Éditeur intellectuel), Σαρρής, Νίκος (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Έλλην, c2001
Édition:4η έκδ.
Sujets:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informations d'exemplaires de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: 658 MAR
Exemplaire Unknown Disponible  Réserver