Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Gorde:
Beste egile batzuk: | , |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Edizioa: | 4η έκδ. |
Gaiak: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: |
658 MAR |
---|---|
Alea Unknown | Eskuragarri Erreserbatu |