Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Ausgabe: | 4η έκδ. |
Schlagworte: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: |
658 MAR |
---|---|
Exemplar Unknown | Verfügbar Bestellen |