Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Thomas, Michael J. (Editor), Σαρρής, Νίκος (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Έλλην, c2001
Vydání:4η έκδ.
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658 MAR
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek