Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
অন্যান্য লেখক: Thomas, Michael J. (Editor), Σαρρής, Νίκος (Translator)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
প্রকাশিত: Αθήνα : Έλλην, c2001
সংস্করন:4η έκδ.
বিষয়গুলি:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

হোল্ডিংসের বিবরণ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
ডাক সংখ্যা: 658 MAR
প্রতিলিপি Unknown লভ্য  এই স্থানে হোল্ড করুন