Στην πισίνα, να τρώω κορόμηλα : διερευνώντας τις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών μουσουλμανικών οικογενειών του Μεταξουργείου = By a pool, eating plums
Το βιβλίο περιγράφει την ερευνητική φάση που προηγήθηκε ενός προγράμματος παρέμβασης στην περιοχή του Μεταξουργείου με στόχο την σχολική ένταξη παιδιών, στην πλειοψηφία τους εργαζομένων, που προέρχονταν από μουσουλμανικές οικογένειες, Τσιγγανόφωνες και Τουρκόφωνες....
Na minha lista:
Autor principal: | Χουντουμάδη, Αναστασία (Συγγραφέας) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Κέντρο Παιδαγωγικής και Καλλιτεχνικής Επιμόρφωσης "Σχεδία",
[200-]
|
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Τσιγγάνοι, μειονοτικοί, παλιννοστούντες και αλλοδαποί στην ελληνική εκπαίδευση : εκτός τάξης το διαφορετικό
Por: Κάτσικας, Χρήστος, κ.ά.
Publicado em: (1999) -
Ένταξη και εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : από την ομοιογένεια στην πολυπολιτισμικότητα
Por: Νικολάου, Γιώργος, 1964-
Publicado em: (2000) -
Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα : διαπολιτισμική προσέγγιση
Publicado em: (2003) -
Για την εκπαίδευση των αλλοδαπών παιδιών στην Ελλάδα : μικρής κλίμακας εμπειρική έρευνα
Por: Μπόμπας, Λεωνίδας Χ.
Publicado em: (1994) -
Η διαπολιτισμική εκπαίδευση απέναντι σε νέες προκλήσεις : Ρομά, μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Por: Παρθένης, Χρήστος, κ.ά.
Publicado em: (2016)