Στην πισίνα, να τρώω κορόμηλα : διερευνώντας τις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών μουσουλμανικών οικογενειών του Μεταξουργείου = By a pool, eating plums
Το βιβλίο περιγράφει την ερευνητική φάση που προηγήθηκε ενός προγράμματος παρέμβασης στην περιοχή του Μεταξουργείου με στόχο την σχολική ένταξη παιδιών, στην πλειοψηφία τους εργαζομένων, που προέρχονταν από μουσουλμανικές οικογένειες, Τσιγγανόφωνες και Τουρκόφωνες....
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Χουντουμάδη, Αναστασία (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Κέντρο Παιδαγωγικής και Καλλιτεχνικής Επιμόρφωσης "Σχεδία",
[200-]
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Τσιγγάνοι, μειονοτικοί, παλιννοστούντες και αλλοδαποί στην ελληνική εκπαίδευση : εκτός τάξης το διαφορετικό
ανά: Κάτσικας, Χρήστος, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Ένταξη και εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : από την ομοιογένεια στην πολυπολιτισμικότητα
ανά: Νικολάου, Γιώργος, 1964-
Έκδοση: (2000) -
Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα : διαπολιτισμική προσέγγιση
Έκδοση: (2003) -
Για την εκπαίδευση των αλλοδαπών παιδιών στην Ελλάδα : μικρής κλίμακας εμπειρική έρευνα
ανά: Μπόμπας, Λεωνίδας Χ.
Έκδοση: (1994) -
Η διαπολιτισμική εκπαίδευση απέναντι σε νέες προκλήσεις : Ρομά, μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
ανά: Παρθένης, Χρήστος, κ.ά.
Έκδοση: (2016)