Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
Η γέννηση ενός νοητικά καθυστερημένου παιδιού δημιουργεί στους γονείς πολλά άγχη και ερωτήματα, τόσο για την προέλευση και τις επιπτώσεις της κατάστασης του, όσο και για την εκπαίδευση και το μέλλον του. Ο οδηγός αυτός προσεγγίζει με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο αυτό το "διαφορετικό" παιδί,...
Na minha lista:
Κύριοι συγγραφείς: | Galland, Antoine, 1646-1715 (Συγγραφέας), Galland, Janine (Συγγραφέας) |
---|---|
Outros Autores: | Κοσμά, Έλενα (Μεταφραστής) |
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek French |
Publicado em: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1997
|
Colecção: | Το παιδί, η οικογένεια, το σχολείο
|
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Por: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Publicado em: (1989) -
Το πρόβλημα των ειδικών σχολείων : για παιδιά με νοητική ανεπάρκεια και ανωριμότητα /
Por: Νανάκου, Ευτυχία Σ.
Publicado em: (1964) -
Μαμά, γιατί έχω Σύνδρομο Ντάουν;
Por: Τσαλίκη, Πολυξένη, κ.ά.
Publicado em: (2002) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Por: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Publicado em: (2002) -
Σπουδή στη νοητική αναπηρία /
Por: Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963-
Publicado em: (2020)