Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
Η γέννηση ενός νοητικά καθυστερημένου παιδιού δημιουργεί στους γονείς πολλά άγχη και ερωτήματα, τόσο για την προέλευση και τις επιπτώσεις της κατάστασης του, όσο και για την εκπαίδευση και το μέλλον του. Ο οδηγός αυτός προσεγγίζει με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο αυτό το "διαφορετικό" παιδί,...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Galland, Antoine, 1646-1715 (Συγγραφέας), Galland, Janine (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κοσμά, Έλενα (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek French |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1997
|
Σειρά: | Το παιδί, η οικογένεια, το σχολείο
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
ανά: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Έκδοση: (1989) -
Το πρόβλημα των ειδικών σχολείων : για παιδιά με νοητική ανεπάρκεια και ανωριμότητα /
ανά: Νανάκου, Ευτυχία Σ.
Έκδοση: (1964) -
Μαμά, γιατί έχω Σύνδρομο Ντάουν;
ανά: Τσαλίκη, Πολυξένη, κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
ανά: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Έκδοση: (2002) -
Σπουδή στη νοητική αναπηρία /
ανά: Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963-
Έκδοση: (2020)