Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
Η γέννηση ενός νοητικά καθυστερημένου παιδιού δημιουργεί στους γονείς πολλά άγχη και ερωτήματα, τόσο για την προέλευση και τις επιπτώσεις της κατάστασης του, όσο και για την εκπαίδευση και το μέλλον του. Ο οδηγός αυτός προσεγγίζει με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο αυτό το "διαφορετικό" παιδί,...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Galland, Antoine, 1646-1715 (مؤلف), Galland, Janine (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Κοσμά, Έλενα (المترجم) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek French |
منشور في: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1997
|
سلاسل: | Το παιδί, η οικογένεια, το σχολείο
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
بواسطة: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
منشور في: (1989) -
Το πρόβλημα των ειδικών σχολείων : για παιδιά με νοητική ανεπάρκεια και ανωριμότητα /
بواسطة: Νανάκου, Ευτυχία Σ.
منشور في: (1964) -
Μαμά, γιατί έχω Σύνδρομο Ντάουν;
بواسطة: Τσαλίκη, Πολυξένη, وآخرون
منشور في: (2002) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
بواسطة: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
منشور في: (2002) -
Σπουδή στη νοητική αναπηρία /
بواسطة: Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963-
منشور في: (2020)