Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι : 1882-1910 : γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις
Πριν έναν αιώνα ακριβώς η Ελλάδα ξεκίνησε τη μεγάλη και μόνη σιδηροδρομική της προσπάθεια. Το 1882 ο Χαρ. Τρικούπης αποφασίζει να κατασκευάσει, μέσα σε πέντε χρόνια, σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους 1.800 χιλιομέτρων και κόστους περίπου 250 εκ. δραχμών. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές α...
Salvato in:
Autore principale: | Παπαγιαννάκης, Ελευθέριος Ν. (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης,
1990
|
Edizione: | 2η έκδ. |
Serie: | Μελέτες οικονομικής ιστορίας
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Το κράτος και οι σιδηρόδρομοι εν Ελλάδι /
di: Μάτσας, Αντώνιος Κ.
Pubblicazione: (1922) -
Σιδηροδρομικές μεταφορές : πρόγραμμα αναπτύξεως 1976-80
Pubblicazione: (1976) -
Εξέλιξις και ανάπτυξις των οδικών υπεραστικών μεταφορών εν Ελλάδι : μελέτη βραβευθείσα υπό του Υπουργείου Ναυτιλίας- Μεταφορών και Επικοινωνιών κατά τον Α' Πανελλήνιον Διαγωνισμόν συγγραφής επιστημονικών βιβλίων επί συγκοινωνιακών θεμάτων /
di: Μπεκιάρης, Δημήτριος Κ., et al.
Pubblicazione: (1973) -
Θεωρητική και πρακτική διερεύνηση της έννοιας και του δείκτη προσπελασιμότητας για τους σταθμούς του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και συσχέτιση με την επιβατική κίνηση /
di: Μπουλούγαρης, Γεώργιος Αθαν.
Pubblicazione: (1986) -
Οδικές σιδηροδρομικές και εναέριες μεταφορές : σημερινή κατάσταση και προβλέψεις για το μέλλον /
Pubblicazione: (1978)