Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι : 1882-1910 : γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις
Πριν έναν αιώνα ακριβώς η Ελλάδα ξεκίνησε τη μεγάλη και μόνη σιδηροδρομική της προσπάθεια. Το 1882 ο Χαρ. Τρικούπης αποφασίζει να κατασκευάσει, μέσα σε πέντε χρόνια, σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους 1.800 χιλιομέτρων και κόστους περίπου 250 εκ. δραχμών. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές α...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Παπαγιαννάκης, Ελευθέριος Ν. (लेखक) |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης,
1990
|
संस्करण: | 2η έκδ. |
श्रृंखला: | Μελέτες οικονομικής ιστορίας
|
विषय: |
समान संसाधन
-
Το κράτος και οι σιδηρόδρομοι εν Ελλάδι /
द्वारा: Μάτσας, Αντώνιος Κ.
प्रकाशित: (1922) -
Σιδηροδρομικές μεταφορές : πρόγραμμα αναπτύξεως 1976-80
प्रकाशित: (1976) -
Εξέλιξις και ανάπτυξις των οδικών υπεραστικών μεταφορών εν Ελλάδι : μελέτη βραβευθείσα υπό του Υπουργείου Ναυτιλίας- Μεταφορών και Επικοινωνιών κατά τον Α' Πανελλήνιον Διαγωνισμόν συγγραφής επιστημονικών βιβλίων επί συγκοινωνιακών θεμάτων /
द्वारा: Μπεκιάρης, Δημήτριος Κ., और अन्य
प्रकाशित: (1973) -
Θεωρητική και πρακτική διερεύνηση της έννοιας και του δείκτη προσπελασιμότητας για τους σταθμούς του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και συσχέτιση με την επιβατική κίνηση /
द्वारा: Μπουλούγαρης, Γεώργιος Αθαν.
प्रकाशित: (1986) -
Οδικές σιδηροδρομικές και εναέριες μεταφορές : σημερινή κατάσταση και προβλέψεις για το μέλλον /
प्रकाशित: (1978)