Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι : 1882-1910 : γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις
Πριν έναν αιώνα ακριβώς η Ελλάδα ξεκίνησε τη μεγάλη και μόνη σιδηροδρομική της προσπάθεια. Το 1882 ο Χαρ. Τρικούπης αποφασίζει να κατασκευάσει, μέσα σε πέντε χρόνια, σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους 1.800 χιλιομέτρων και κόστους περίπου 250 εκ. δραχμών. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές α...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Παπαγιαννάκης, Ελευθέριος Ν. (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης,
1990
|
Eagrán: | 2η έκδ. |
Sraith: | Μελέτες οικονομικής ιστορίας
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Το κράτος και οι σιδηρόδρομοι εν Ελλάδι /
le: Μάτσας, Αντώνιος Κ.
Foilsithe: (1922) -
Σιδηροδρομικές μεταφορές : πρόγραμμα αναπτύξεως 1976-80
Foilsithe: (1976) -
Εξέλιξις και ανάπτυξις των οδικών υπεραστικών μεταφορών εν Ελλάδι : μελέτη βραβευθείσα υπό του Υπουργείου Ναυτιλίας- Μεταφορών και Επικοινωνιών κατά τον Α' Πανελλήνιον Διαγωνισμόν συγγραφής επιστημονικών βιβλίων επί συγκοινωνιακών θεμάτων /
le: Μπεκιάρης, Δημήτριος Κ., κ.ά.
Foilsithe: (1973) -
Θεωρητική και πρακτική διερεύνηση της έννοιας και του δείκτη προσπελασιμότητας για τους σταθμούς του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και συσχέτιση με την επιβατική κίνηση /
le: Μπουλούγαρης, Γεώργιος Αθαν.
Foilsithe: (1986) -
Οδικές σιδηροδρομικές και εναέριες μεταφορές : σημερινή κατάσταση και προβλέψεις για το μέλλον /
Foilsithe: (1978)