Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι : 1882-1910 : γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις
Πριν έναν αιώνα ακριβώς η Ελλάδα ξεκίνησε τη μεγάλη και μόνη σιδηροδρομική της προσπάθεια. Το 1882 ο Χαρ. Τρικούπης αποφασίζει να κατασκευάσει, μέσα σε πέντε χρόνια, σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους 1.800 χιλιομέτρων και κόστους περίπου 250 εκ. δραχμών. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές α...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Παπαγιαννάκης, Ελευθέριος Ν. (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης,
1990
|
সংস্করন: | 2η έκδ. |
মালা: | Μελέτες οικονομικής ιστορίας
|
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Το κράτος και οι σιδηρόδρομοι εν Ελλάδι /
অনুযায়ী: Μάτσας, Αντώνιος Κ.
প্রকাশিত: (1922) -
Σιδηροδρομικές μεταφορές : πρόγραμμα αναπτύξεως 1976-80
প্রকাশিত: (1976) -
Εξέλιξις και ανάπτυξις των οδικών υπεραστικών μεταφορών εν Ελλάδι : μελέτη βραβευθείσα υπό του Υπουργείου Ναυτιλίας- Μεταφορών και Επικοινωνιών κατά τον Α' Πανελλήνιον Διαγωνισμόν συγγραφής επιστημονικών βιβλίων επί συγκοινωνιακών θεμάτων /
অনুযায়ী: Μπεκιάρης, Δημήτριος Κ., অন্যান্য
প্রকাশিত: (1973) -
Θεωρητική και πρακτική διερεύνηση της έννοιας και του δείκτη προσπελασιμότητας για τους σταθμούς του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και συσχέτιση με την επιβατική κίνηση /
অনুযায়ী: Μπουλούγαρης, Γεώργιος Αθαν.
প্রকাশিত: (1986) -
Οδικές σιδηροδρομικές και εναέριες μεταφορές : σημερινή κατάσταση και προβλέψεις για το μέλλον /
প্রকাশিত: (1978)