Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Những tác giả chính: Samson, Harland E. (Tác giả), Price, William T. (Tác giả)
Tác giả khác: Σαρρής, Νίκος (Biên tập viên), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Ίων, 1997
Phiên bản:3η έκδ.
Những chủ đề:
Mục lục:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση