Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Samson, Harland E. (Συγγραφέας), Price, William T. (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Σαρρής, Νίκος (Επιμελητής έκδοσης), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ίων, 1997
Έκδοση:3η έκδ.
Θέματα:
LEADER 01905namaa2200277 4500
001 main_10589
003 GR-kkKDBK
005 20191001210822.0
008 011218s1997uuuu###|||| |||||u||||||gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 659 
100 1 |4 aut  |a Samson, Harland E.  |9 47666 
245 1 0 |a Διαφήμιση :  |b προγραμματισμός και τεχνικές 
250 |a 3η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Ίων,  |c 1997 
300 |a 190 σ. ;  |c 28 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising, Planning & Tecniques 
505 0 |a Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών -- Προγραμματισμός της διαφήμισης -- Στοιχεία της διαφήμισης -- Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων -- Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης -- Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς -- Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού -- Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση 
650 4 |a Διαφήμιση  |x Τεχνική  |9 66426 
700 1 |4 aut  |a Price, William T.  |9 47667 
700 1 |4 edt  |a Σαρρής, Νίκος  |9 12916 
700 1 |4 trl  |a Ταλαντοπούλου, Μαρία  |9 47669 
700 1 |a Samson, Harland E.  |t Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές  |9 79428 
942 |c BK 
999 |c 9951  |d 9951 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659_000000000000000_SAM  |7 0  |9 15425  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000095389  |l 8  |o 659 SAM  |p 0000000095389  |q 2007-03-29  |r 2019-05-04  |s 2019-05-04  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ90801]