Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
Κύριοι συγγραφείς: Samson, Harland E. (Συγγραφέας), Price, William T. (Συγγραφέας)
מחברים אחרים: Σαρρής, Νίκος (Επιμελητής έκδοσης), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Μεταφραστής)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Ίων, 1997
מהדורה:3η έκδ.
נושאים:
תוכן הענינים:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση