Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Asıl Yazarlar: Samson, Harland E. (Yazar), Price, William T. (Yazar)
Diğer Yazarlar: Σαρρής, Νίκος (Editör), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Ίων, 1997
Edisyon:3η έκδ.
Konular:
İçindekiler:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση