Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsmän: Samson, Harland E. (Författare, medförfattare), Price, William T. (Författare, medförfattare)
Övriga upphovsmän: Σαρρής, Νίκος (Utgivare, redaktör, sammanställare), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Översättare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Ίων, 1997
Upplaga:3η έκδ.
Ämnen:
Innehållsförteckning:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση