Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Κύριοι συγγραφείς: Samson, Harland E. (Συγγραφέας), Price, William T. (Συγγραφέας)
Drugi avtorji: Σαρρής, Νίκος (Επιμελητής έκδοσης), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Μεταφραστής)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Ίων, 1997
Izdaja:3η έκδ.
Teme:
Kazalo:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση