Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главные авторы: Samson, Harland E. (Автор), Price, William T. (Автор)
Другие авторы: Σαρρής, Νίκος (Редактор), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Переводчик)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Ίων, 1997
Редактирование:3η έκδ.
Предметы:
Оглавление:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση