Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Principais autores: Samson, Harland E. (Autor), Price, William T. (Autor)
Outros Autores: Σαρρής, Νίκος (Editor), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Tradutor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Ίων, 1997
Edição:3η έκδ.
Assuntos:
Sumário:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση