Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Główni autorzy: Samson, Harland E. (Autor), Price, William T. (Autor)
Kolejni autorzy: Σαρρής, Νίκος (Redaktor), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Tłumacz)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Ίων, 1997
Wydanie:3η έκδ.
Hasła przedmiotowe:
Spis treści:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση