Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteurs: Samson, Harland E. (Auteur), Price, William T. (Auteur)
Andere auteurs: Σαρρής, Νίκος (Redacteur), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Vertaler)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Ίων, 1997
Editie:3η έκδ.
Onderwerpen:
Inhoudsopgave:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση