Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autori principali: Samson, Harland E. (Autore), Price, William T. (Autore)
Altri autori: Σαρρής, Νίκος (Redattore), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Ίων, 1997
Edizione:3η έκδ.
Soggetti:
Sommario:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση