Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autori: Samson, Harland E. (Autor), Price, William T. (Autor)
Daljnji autori: Σαρρής, Νίκος (Urednik), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Prevodilac)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Ίων, 1997
Izdanje:3η έκδ.
Teme:
Sadržaj:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση