Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Κύριοι συγγραφείς: Samson, Harland E. (Údar), Price, William T. (Údar)
Údair Eile: Σαρρής, Νίκος (Eagarthóir), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Aistritheoir)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : Ίων, 1997
Eagrán:3η έκδ.
Ábhair:
Clár Ábhair:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση