Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs principaux: Samson, Harland E. (Auteur), Price, William T. (Auteur)
Autres auteurs: Σαρρής, Νίκος (Éditeur intellectuel), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Ίων, 1997
Édition:3η έκδ.
Sujets:
Table des matières:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση