Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Samson, Harland E. (Egilea), Price, William T. (Egilea)
Beste egile batzuk: Σαρρής, Νίκος (Argitaratzailea), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Itzultzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Ίων, 1997
Edizioa:3η έκδ.
Gaiak:
Aurkibidea:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση